Uitzicht vanaf het Christusbeeld

4 november 2016 - Rio de Janeiro, Brazilië

In het midden zie je de Suikerbroodberg

Uitzicht vanaf het Christusbeeld

Deze foto werd gemaakt op 4 november 2016 in Rio de Janeiro, Brazilië met een Canon Eos 7D.

1. Annemie:
    4 november 2016
    marjan daan.. het was weer een belevenis om jullie te volgen. hele goed thuis vlucht en tot snel groetjes en dikke kus. annemie..
  2. Anita:
    4 november 2016
    Ik ben echt onder de indruk van jullie reis. Fijn een beetje mee te mogen liften. Bedankt en tot gauw.
  3. Karin:
    4 november 2016
    Nou... Jullie hebben een geweldige reis achter de rug!!!! super van jullie foto's genoten en ja Marjan wij hebben jouw ook gemist. Maar je had een geweldige inval geregeld met Dave en Cecile!!! Goede reis terug en tot woensdag!!!!!!
  4. Christine:
    4 november 2016
    Succes met de terug reis Marjan,maar belangrijker een veilige thuisreis! We hebben een beetje kunnen proeven van de sfeer in Zuid-Amerika........geniet nog ff van jullie laatste uurtjes rust, want maandag gaan we weer knallen!!!!
  5. Marij van den Munckhof:
    6 november 2016
    Aan alles komt een einde, maar alle mooie herinneringen blijven.....die neemt niemand jullie af! Ga maar vast na gaan denken over de volgende mooie reis, die beslist gaat komen, in de toekomst. Welkom thuis!
  6. Wilmi:
    7 november 2016
    Schitterend wat jullie met ons gedeeld hebben. Hopelijk inmiddels goed thuis aangekomen en aan het bijkomen en nagenieten van alle prachtige indrukken en nieuwe ervaringen. Om nooit te vergeten.
    Tot gauw weer.
  7. Nicole Linders:
    7 november 2016
    Ik heb genoten, thanks voor het meereizen