Buenos Aires

18 oktober 2016 - Buenos Aires, Argentinië

Na een reis van in totaal 26 uur mochten we zaterdagavond (nou ja, zondagmorgen eigelijk want het was 1.00 uur) dan eindelijk ons bedje opzoeken. Lang mocht het echter niet duren want om 9.00 uur werden we alweer opgehaald voor een stadstour. Riksja zorgt tot nu toe altijd voor erg goeie gidsen en ook nu werden we niet teleurgesteld.

Nayla heeft ons tot een uur of twee alle hoeken van de stad laten zien (niet te letterlijk nemen :-)) en ze liet een aantal goeie tips achter voor de rest van de dag en vanmorgen. We hebben ontzettend geluk met het weer want er was regen en onweer voorspeld maar we hebben beide dagen van de stralende zon kunnen genieten. Niets zo veranderlijk als het weer...

Velen die ons voorgingen merkten het al op en wij kunnen het alleen maar beamen; Buenos Aires doet erg Europees aan. Behalve de wijk La Boca dan, zoiets zul je bij ons niet zo snel tegenkomen. Jammer, want daar zouden we wel wat kleur
kunnen gebruiken.

Vandaag vliegen we naar Ushuaia, waar we morgen eerst een dag voor onszelf hebben. Woensdag maken we een tocht over het Beagle kanaal. We melden ons van daaruit weer!

1. Nicole Linders:
    17 oktober 2016
    Prachtige foto's van een geweldige kleurrijke omgeving. Ga jullie verhalen met plezier volgen en deze zullen de wat grijze dagen hier in het Venlose gaan kleuren !
    Wie reist die kan Verhalen vertellen, laat maar komen zou ik zo zeggen. Geniet !!!
  2. MaPa:
    Goed begin.
    Hoe laat komen jullie vanavond eten?
    Ha ha ha wat leuk !!!!
  3. Cecile:
    Ha vakantievierders,
    Wat een mooie foto's al dat beloofd nog wat! Een Samba band heerlijk daar kun je toch niet bij stil blijven zitten of wel Marjaanie. Veel liefs
  4. Werner Nelly:
    Hallo
    Wij zijn blij dat jullie goed aan gekomen zijn, en nu kan het genieten van deze vakantie voor jullie beginnen. Het eerste verhaal en de foto's we genieten met jullie mee. Groetjes en XX
  5. Sabine:
    18 oktober 2016
    Hi there!

Enjoy your trip. Thanks for making the colorful pictures.
    Warmly, Sabine
  6. Marij van den Munckhof: