Ushuaia stad en Parque Nacional de Tierra del Fuego

21 oktober 2016 - Ushuaia, Argentinië

Vandaag gaan we verder naar onze volgende bestemming, El Calafate. De afgelopen twee dagen hebben we heerlijk van de omgeving genoten. Woensdag zijn we op ons gemak naar het centrum gelopen, een wandeling van ongeveer drie
kwartier. We hebben wat door de stad gestruind, lekker geluncht en om een uur of vier zijn we terug gelopen.

Gisteren zijn we in de ochtend naar het Parque Nacional de Tierra del Fuego vertrokken, waar we een prachtige wandeltocht hebben gemaakt. Gisteravond via Tripadvisor een leuk restaurant uitgezocht, het was tenslotte onze trouwdag dus het mocht even iets specialer :-) En we werden niet teleurgesteld. Waar je bijna overal alleen de keus hebt tussen vlees, vlees, nog meer vlees en pasta, waren we hier aangenaam verrast door het gevarieerde menu. Heerlijk gegeten.

Morgen de gletsjerwandeling, we melden ons daarna wel weer (mits we niet in een spleet gevallen zijn ;-)).

1. Anita:
    21 oktober 2016
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Mooie foto's. Genieten!
  2. Wilmi:
    21 oktober 2016
    Kei-sjiek allemaal en fijn dat we op deze manier een beetje met jullie mogen meereizen. Van ganser harte proficiat met jullie trouwdag, dat is wel een heerlijk etentje waard.
    Nog veel vakantieplezier, geniet ervan.
  3. Miranda:
    23 oktober 2016
    Geniet er goed van samen! En gefeliciteerd met jullie trouwdag!