Murchison Falls

1 oktober 2017 - Murchison Falls National Park, Oeganda

In Gulu hebben we voor het eerst sinds Kampala weer WiFi, dus toen heb ik meteen de drie blogs die ik had klaar staan geupload. Vandaag reizen we door naar Murchison Falls, waar de dag wederom is volgeboekt met game drives. Alhoewel de eerste automatisch ligt besloten in de rit naar de plek waar we vanmiddag de boot nemen om drie uur lang over de Nijl te varen om te kijken wat we dan allemaal tegenkomen.

Het is nu zondag acht uur en we zitten in een prachtige lodge net buiten het park. Morgen hebben we een bootsafari naar de waterval en we wandelen laat in de middag naar de "top of the falls".

Sommigen zullen trouwens misschien denken: waarom zet ze nu nog bijvoorbeeld "giraf" boven de foto als dit overduidelijk is? Dat komt omdat ik de foto een titel moet geven en ik ben al blij als ik de tijd vindt en de wifi heb om überhaupt iets te posten dus dan schieten leuk bedachte titels er wel eens bij in :-)

1. Nicole Linders:
    2 oktober 2017
    Prachtige foto's en verhalen, genieten !!!
  2. Annemie:
    2 oktober 2017
    ha spetters.... wat een geweldige reis.. en mooi natuurschoon.. ik ga met mijn herinneringen weer even naar onze zuid Afrika reis van vorig jaar,,
    Super vet wat jullie weer allemaal doen.. ik wacht met spanning op de volgende verhalen en foto,s.. veel lief van Ed en mij ..
  3. Karin:
    2 oktober 2017
    Wat een práchtige foto's weer! We zitten hier mee te genieten! Fijne reis nog!
  4. Cindy:
    Wauw wat mooi allemaal!
  5. José:
    3 oktober 2017
    Supermooi, genieten!
  6. Marielle:
    3 oktober 2017
    Amazing, tot nu toe! We genieten mee!