Terug naar Afrika

23 september 2017 - Grubbenvorst, Nederland

Na een zomer van inpakken, verhuizen, uitpakken, inruimen, klussen en de altijd drukke start van het nieuwe schooljaar, merken we dat we toe zijn aan een paar weken afschakelen. En dat gaat ons tijdens deze drieweekse rondreis door Oeganda vast wel lukken.

Nog even een weekend van wat laatste dingetjes en dan vliegen we maandag naar Entebbe. Afhankelijk van het beschikbare internet zal ik zoals gewoonlijk met enige regelmaat updates plaatsen. Leuk dat jullie weer met ons meereizen!

1. Dave:
    23 september 2017
    Goede reis, veel plezier, relaxen en weer gezond terugkomen. Dan komt alles goed. Enjoy!
  2. Christine:
    23 september 2017
    Geef alle drukte een plekje, pak jullie rust, verdien van jullie welverdiende vakantie en kom goed en gezond weer thuis 😃
  3. Nicole Linders:
    23 september 2017
    Heel veel plezier en geniet samen. Kom veilig terug met een heleboel mooie verhalen.
    Heerlijk om op reis te gaan, maar nu ook weer extra fijn terug te keren naar jullie eigen paradijs ! Ik reis een beetje mee....oke..? Zal genieten van de foto's
  4. Sabine:
    23 september 2017
    Fijne reis en fijne vakantie. Maak mooie herinneringen die jullie nog lang kunnen delen in jullie nieuwe woning.
    Have fun.
  5. Karin F:
    Vuul plezeer. Maar det zal waal goodkomme. Gr oet Canada
  6. Annet:
    24 september 2017
    Fijne vakantie en alvast bedankt dat wij weer mogen meegenieten van jullie avonturen.
    Groetjes Annet
  7. Karin Braams:
    heel fijne vakantie!!!!!
    Gr Karin Braams
  8. Dorien:
    24 september 2017
    Sjoene vekansie en veul plezeer
  9. Patricia:
    Veel plezier!!!
    Knuffel lekker met de gorilla's en kom veilig weer terug
    Xxxx
  10. Marielle:
    25 september 2017
    Enjoy Africa and I'll join virtually ;-)
  11. Karin:
    25 september 2017
    Marjan en Daniël, heel veel plezier en geniet van al het natuurschoon dat jullie vast weer gaan zien!
  12. José:
    26 september 2017
    Fijne Vakantie!!
  13. Bianca:
    30 september 2017
    Hoi Marjan en Daniël, wat leuk dat jullie nog aan mijn verjaardag hebben gedacht!!!
    Nog heel veel plezier. Geniet ervan!!